Dirka po Franciji 2025 je minila v dovršeni izpostavljenosti Slovenije: že pred začetkom in ves čas Toura sta naslovnice in najbolj odmevne objave na družbenih omrežjih profilov Dirke po Franciji polnila Pogačar in Roglič. Dirka po Franciji se ponaša z izrednim dosegom: ima več kot 13,7 milijonov sledilcev na različnih platformah, TV prenos pa je na voljo v 190 državah po svetu.
Mag. Maja Pak Olaj, direktorica STO: »Iskrene čestitke Tadeju Pogačarju za izjemno zmago in Primožu Rogliču za vrhunsko uvrstitev na letošnji Dirki po Franciji! Ponosna in hvaležna sem, da na STO sodelujemo z obema športnikoma, ki sta ambasadorja slovenskega turizma, saj tako na najlepši in najbolj učinkovit način predstavljamo Slovenijo kot turistično destinacijo za aktivna doživetja. Na STO skupaj s Tadejem in Primožem že vrsto let nosimo glas o Sloveniji v svet. Njuna osebnost in športna pot, vtkani v številne promocijske aktivnosti STO, nagovarjata milijone ljudi ter na pristen način vabita k odkrivanju zelene, športne in zdrave Slovenije. Z veseljem bomo tudi v prihodnje skupaj krepili ugled Slovenije kot vrhunske destinacije za odlična aktivna doživetja. Iskrene čestitke tudi srčnima in borbenima Mateju Mohoriču in Luki Mezgecu«.
Objave o zmagi Tadeja Pogačarja dosegle več sto milijon ljubiteljev kolesarjenja
Z zgodbami o Pogačarjevih in Rogličevih aktivnih doživetjih na prostem v Sloveniji, še posebej v času njune velike izpostavljenosti na Dirki po Franciji, STO ustvarja dodano vrednost za širok spekter slovenskih turističnih deležnikov. V sodelovanju z mednarodno TV mrežo Eurosport je STO že v času dirke Po Sloveniji oglaševala Slovenijo kot privlačno destinacijo za aktivna doživetja, del oglaševalske kampanje pa je potekal tudi med Dirko po Italiji in Dirko po Franciji.
STO je v času največjega kolesarskega dogodka izvajala posebno digitalno kampanjo, ki je povezala Pogačarjeve in Rogličeve navijače ter ljubitelje športa na družbenih omrežjih. Skupno je STO pripravila več kot 100 objav, ki so ustvarile več kot 1 milijon ogledov in več kot 750.000 interakcij z uporabniki. Med ključnimi trgi digitalne kampanje so bile Slovenija, Francija, Nemčija, Italija, Španija ter Višegrajske države. Dodatno je STO vzpodbudila uporabnike družbenih omrežjih tudi na Facebooku in Instagramu Feel Slovenia za podelitev rumene I feel Slovenia majice, kar je generiralo več kot 600 komentarjev. Prek orodja za spremljanje dosega glede na izbrane ključne besede je bilo na družbenih omrežjih objavljenih več kot 70.000 omemb Pogačarja in Rogliča v povezavi z dirko in Slovenijo, kar je prispevalo k več kot 400-odstotni rasti dosega, ki je skupno generiralo kar 410 milijonov prikazov.
Na uradnem turističnem portalu slovenia.info so zgodba o Tadeju Pogačarju, ter vsebini Tour de France ponovno z favoriti iz Slovenije in Pet kolesarskih doživetij po Sloveniji po izboru Tadeja Pogačarja v času dirke Tour de France (od 5. do vključno 27.7.2025) zabeležili več kot 7.000 ogledov strani, kar je za 388 % več kot v predhodnem primerjalnem obdobju v preteklih dneh. Sočasno je STO izvajala kampanjo »Iz Slovenije. Z ljubeznijo.« (From Slovenia. With love.), kjer so izpostavljeni najljubši kotički Tadeja Pogačarja, ki je pritegnila okrog 40.000 obiska na pristajalno stran.
Učinki promocije Slovenije kot turistične destinacije ob največji kolesarski dirki Tour de France so večplastni. Slovenijo se povezuje z vrhunskim kolesarstvom, kar jo umešča med zaželene aktivne in outdoor destinacije. Krepi se identiteta znamke "I Feel Slovenia", še posebej ob Pogačarju in Rogliču kot ambasadorjih slovenskega turizma. Slovenija se v zgodbah o Tour de France pojavlja kot dežela aktivnega oddiha in edinstvenih naravnih danosti, vzdržljivosti in odličnosti, kar krepi njeno mednarodno prepoznavnosti in podobo.
Naslovna fotografija: Alen Milavec; ilustracija: Nina Kurnik
Naročnik oglasne vsebine je STO.