Ljudje smo v komunikaciji večinoma odvisni od argumentiranega in kritičnega razmišljanja. Pogosto temu rečemo kar prepiranje, kdo ima bolj prav in čigava bo obveljala. Velja tako za družinske, partnerske odnose, kot v poslovnih pogovorih.
Kako nam lahko pri izboljšanju teh veščin pomagajo klobuki, nam je povedala Nastja Mulej, magistra komunikologije, univerzitetna diplomirana ekonomistka in univerzitetna diplomirana sociologinja.
"Klobuke sicer uporabljamo metaforično, bolj simbolično. So poimenovanje za miselno operacijo, kamor usmerjamo svoje misli, " je z razlago metode začela mag. Nastja Mulej. V nadaljevanju je še povedala: "Tako zavestno sprožiš misli in zavestno opustiš način razmišljanja."
Šest klobukov razmišljanja obsegajo modri klobuk, ki nosi proces razmišljanja, o čustvih in intuiciji govorimo z rdečim klobukom, o dejstvih in podatkih z belim klobukom, o prednostih in koristih z rumenim klobukom, o tveganjih in morebitnih nevarnostih s črnim klobukom, z zelenim klobukom pa govorimo o novih idejah in konceptih.
"Pri razmišljanju je dobro najprej pogledati prednosti in potem slabosti", nam je svetovala mag. Nastja Mulej. "Kjer je problem, je tudi rešitev!"
V zgornjem posnetku najdete kratek izsek iz oddaje, podrobneje pa si lahko ogledate celoten posnetek pogovora na našem Facebook profilu Jutro na Planetu, kjer preverimo, na kakšen način klobuke uporabljamo v praksi.